Hiszékenység Hatalma

Hogyan működik egy magyarországi szekta ma büntetlenül

2018. május 14. 14:28 - kngracz

Pár hete mindenki olvashatta az Index címlapján, hogy Amerikában egy újabb, szektát sikerült felszámolni és vezetőit letartóztatni. A NXIVM nevű titokzatos szexszektát a 21 század egyik legdurvább szektájaként tartják számon, melyben zsarolás, agymosás, erőszak is jelen volt, és ami megdöbbentő, hogy évtizedek óta működött és egyik vezetőjük Allison Macket Raniere színésznő volt. Érdemes az egész tényfeltáró cikket elolvasni, hogyan építették fel a szervezetet.

Mikor ilyeneket olvasunk, akkor ez olyan távolinak tűnik. Amerika messze van és ott egyébként is minden megtörténik. Egy kicsit néha én is így vagyok ezzel, ám ez a cikk számomra igen aktuális, hiszen pár hónapja egy ehhez hasonló "szekta" miatt veszítettem el a szerelmemet itt Magyarországon.

Én nem kerültem be a belső körbe, de a párom (Legyen a neve Laci) annál inkább, azonban a fenti cikket olvasva így is nagyon sok hasonlóságot véltem felfedezni.

Röviden rólunk: 40-es éveinkben járunk és közel 14 éve ismerjük egymást. Annak ellenére, hogy kapcsolatunkban volt egy rövidebb szünet, visszataláltunk egymáshoz, mert a mi szerelmünk igazán gyönyörű, annak ellenére, hogy persze voltak problémák, de például a szexben pont sosem. Minden nő társamnak olyan férfit kívánok, amilyen Laci volt a történtek előtt. Kedves, figyelmes és túlragozás nélkül tökéletes az ágyban. Még a legnagyobb vitáink után is egymásra tudunk hangolódni.

Egy nap aztán Laci elhívott egy előadásra. Nagyon lelkes volt, mondván, hogy ő már részt vett egy hasonlón, de szeretne velem is elmenni, amire én természetesen nem mondtam nemet, hiszen nyitott vagyok új dolgok megismerésére.

Vámos Péter és párja Vámos Kata évek óta tartanak előadásokat tao és tantra témában. Péter önmagát szerényen csak Tao Nagy Mesternek titulálja. Kezdetleges weboldaluk (azerentishatalma) alapján 5 féle előadást tartanak:

  • Tao Alapok
  • Tao II.
  • Mata Hari
  • Örömszerzés
  • Fétis

Mi a Tao Alapokra mentünk el. A helyszín Budapest széle, egy 3 csillagos lerobbant szálloda tetőtere, ahol nyár lévén és légkondi nélkül, beszorult a levegő. Az ajtóban Kata „szedte” a belépőt. 6000Ft volt kedvezményesen, mivel Laci már részt vett egy előadáson és most vitt magával még egy embert.

Természetesen kételkedve fogadtam az egészet, hogy ez az egész mennyire professzionális, de gondoltam a tartalom a lényeg.

Péter személyisége pont alkalmas egy ilyen „közösség” irányítására és van abban valami plusz, hogy ott van mellette a párja Kata is. Az ott lévő nők számára ez segít a bizalmuk elnyeréséhez, főleg, hogy Kata azzal nyitott, amióta ők ketten együtt vannak, neki sosem voltak nőgyógyászati panaszai, mert a szex erre is jó.

Fura volt nézni, ahogy az emberek tapsolnak, amikor Péter kinyilatkoztatta, hogy a férfinak az ágyban hogyan kell viselkednie (alapvető szexuális tananyag pl. a férfi legyen figyelmes) majd Kata ugyanezt elmondta a női oldalról, hogyan legyen a nő odaadó, kedves és miért kellene állandó készenlétben állnia. Ez pár éve volt, akkor még nem létezett a meetoo kampány. Azt hittem már nem lesz kínosabb, de aztán jött a beharangozott gyakorlati útmutató. Péter egy párnán bemutatta, hogyan kell egy férfinak elérnie, hogy a nő „krokodilozzon”….

Végtelenül rosszul éreztem magam, hogyan kerültem én ide úgy, hogy a tao és a tantra témában is érdeklődőnek és nyitottnak tartom magam, de talán érthető, hogy ezek után megbeszéltük Lacival, hogy nekem ez nem tetszett és a jövőben nem szeretnék ilyen szélhámosságért még fizetni is. Nem erőltette, hogy eljárjak (bár nem tetszett neki, aminek hangot is adott) viszont ő a továbbiakban elment az összes létező előadásra.

Akkor elintéztem annyival, hogy én egy nagyon szerencsés nő lehetek, mert nem ebből az előadásból tanultam meg, hogyan kellene szeretkezni és nincsenek ezzel kapcsolatosan rossz élményeim.

Pár nappal később ugyanakkor már kaptam e-mailben a meghívást a következő, csak nőknek szóló „Mata Hari” nevezetű előadásra, mely tovább boncolgatja a témát, hogyan kellene a nőknek viselkedniük odaadóan a férfiakkal. Ezt már végképp ostobaságnak tartottam, ugyanakkor megjegyeztem magamnak, hogy kezdetleges online marketinggel azért elég jól megszervezték ezt.

Péter tavaly (vagy talán tavaly előtt) kinőtte az 1-2 órás előadásokat és sikerült egy szűk rajongó csoportot kialakítania magának (köztük Lacival, aki nagyon összebarátozott vele), akiknek meghirdetet egy exkluzív, különleges „Akadémiát” (7lepcsoakademia.com) . Csak azok vehettek részt rajta, akiket jól ismert és már minden előadására előfizettek. Természetesen az akadémia elvégzéséért is fizetni kellett nem keveset. Az volt a deal, hogy akik ezt a több hétvégés kurzust elvégzik, azok megkapják tőle a „Tao Mester” valamint a „Mentor” titulust. Mivel ő már nagyon sok emberrel tartja a kapcsolatot, szüksége van segítségre és ezek a segítők lesznek a Mentorok, akiknek feladatuk többek közt az új emberek toborzása. Ehhez még segítséget is kaptak. Kirendeltek melléjük egy „online marketing gurut” aki segített Facebook oldalakat, blogokat létrehozni, paraméterezett linkeket beállítani, ugyanis többek között ez alapján mérik, ki mennyi új tagot tud toborozni. Aki sokat toboroz, annak a bevétel után jutalékot ígérnek.

Itt kezdődött a baj, mert természetesen Laci is elkezdte az akadémiát.

Adott egy jól szituált, több diplomás, vezető beosztásban dolgozó, józan gondolkodású 40-es férfi, aki kinevetett, ha azt látta, hogy akár csak szórakozásból is elolvasom a horoszkópomat egy magazinban. Sosem hitt semmiféle ezoterikus témában és nem is érdeklődött ezek iránt. Azon kaptam magam, hogy a jól működő párkapcsolatunk egyre rosszabb lesz és eltávolodik tőlem. Minden hétvégén „előadásokra” járt (többször ott is aludt), fűszertant és auralátást tanult és Péter javaslatára venni kellett otthonra egy indiai női szobrot, ami előtt meditált és gyertyát is gyújtott..

Az egész elképesztő volt, hogyan tud az ember ilyen rövid idő alatt megváltozni. Csak kapkodtam fejem. Persze, most lehet mondani, hogy ebben semmi rossz nincs, és csak nyit a világ felé. Én is ezzel nyugtattam magam, de aztán a hétvégi előadások egyre hosszabbak lettek és egyszer véletlenül megtudtam, hogy valami örömszerzés nevű előadáson járt, ami eléggé kiverte nálam a biztosítékot. Kicsit kutakodtam és annyit tudtam meg, hogy erre kiválasztott nők és férfiak mehettek el, majd random okoztak egymásnak örömet a tantra megtanulása címszó alatt. Megtaláltam a helyszín weboldalát, ahol fent volt pár homályos kép a rendezvényről, ami gyakorlatilag egy orgián készült. Csak az látszódott, hogy lenge ruhákban szerepelnek férfiak és nők elég félreérthető helyzetben, de természetesen arcok nem látszódtak.

Akkor leesett az egész, vagyis inkább szembenéztem azzal a rossz érzésemmel, amit a legelső alkalommal éreztem, amikor ezt a két embert beszélni hallottam. Ha ez nem is olyan nagy szekta, mint a cikkben szereplő amerikai, de a lényege ugyanaz. Azzal hirdetik magukat, hogy akik részt vesznek a képzéseken, azokból szex istenek és istennők lesznek, akik egy idő után már senkihez nem érnek fel és ők a kiválasztottak.

Lacival a szex mindig csodálatos volt és egy ilyen férfit képesek voltak teljesen megtéríteni. Azon kaptam magam, hogy úgy szeretkezünk, hogy közben valami mantrát mondogat magában csukott szemmel és kezdtem magam rosszul érezni, majd azon gondolkodni, hogy vajon még képben van-e, hogy én vagyok vele. Az egész olyan lett, mint egy rémálom, amit eddig csak filmekben láttam, vagy éppen olvastam pl olyan cikkekben, mint a fentieket, hogy mik történnek, tőlünk távol.

Tényleg egy komoly és megbízható férfiról mondom ezt, akit úgy ismertem meg, hogy sosem lehetett igazán irányítani, mert mindig tudta, mit akar. Bár amióta ezt történt velem és jobban beleástam magam ebbe a témába, tudom, hogy ezek a szervezetek, pont az ilyenek beszervezésén fáradoznak, hiszen egy tanulatlan ember meggyőzése nem kihívás, illetve nyilván az anyagi helyzetét is nézik az illetőnek.

Talán nem meglepő, hogy ezek után már csak idő kérdése volt, hogy Lacival a kapcsoltunk pár hónapja véget érjen és én pont szembetaláltam magam ezzel a cikkel, ami megerősítette bennem, hogy felhívjam a figyelmet erre a két emberre, akik egyelőre büntetlenül toborozzák az embereket és igen, Magyarországon is létezik egy, a cikkben említett szektához hasonló. Egy MLM rendszeren alapuló, szex szektaszerű, ami önsegítő szervezetként is hirdeti magát. Túl sok a párhuzam és én messze nem tudok erről mindent, csak amit leírtam.

Az sem utolsó szempont, hogy ennek apropóján felhívjam a figyelmet arra, hogy ma Magyarországon bárki lehet önsegítő, hangzatos spiritiszta terapeuta, párkapcsolati tanácsadó, vagy éppen szexet tanító tao nagy mester. Nincs tétje, hogy lelkileg sérült embereknek tanácsot osztogassanak, amivel a legtöbben csak nagyobb kár okoznak. Ez a két ember kitalált magának egy szerepet és ezzel többek között párterápiát is hirdetnek a weboldalukon: „Katával összevont energiáinkkal, mostantól kapsz rendszeres egyéni segítséget, amíg a probléma meg nem szűnik. „ Mindez 15.000Ft akár személyesen, akár skype-on.

A rólunk részben semmi megalapozott tudásra utaló tartalom nem szerepel. „Kata a nagybetűs Nő” , „Péter az igazi Férfi” leírással jellemzik egymást, ami alapján előadásokat, tanfolyamokat, rendezvényeket és oktatásokat tartanak most is.

Bármikor felépíthetem magam én is, hogy egy spiritiszta tanító vagyok és keleti bölcsességeket összeollózva tanítom az embereket bármire, amit kitalálok. Ma már nem gond rövid idő alatt egy weboldalt összedobni és hozzá egy Facebook oldalt létrehozni. Ez félelmetes és egyben veszélyes is.

Szeretném erre felhívni a figyelmet, mert én magam sem gondoltam, hogy ez valaha velem megtörténhet és így veszítem el egy szerettemet itt , Magyarországon 2018-ban.

Vámos Péter ma is hirdet, illetve Mentor segédei a Facebookon keresnek új tagokat és akár komoly lelki problémákkal rendelkező emberekkel "barátkoznak" kihasználva sérülékünységüket.

174 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hiszekenyseghatalma.blog.hu/api/trackback/id/tr1313929998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haXXor 2018.05.15. 09:22:54

Hát, a diploma nem minden. Sajnos a buta ember diplomával is buta marad (magyar oktatás?!).

Kelly és a szexi dög 2018.05.15. 09:29:29

Tényleg ott vannak a weboldalak - ez a kopasz vén kappan a tökéletes férfi!? :)

kngracz 2018.05.15. 09:32:59

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Működjenek. Nincs velük semmi gond, amíg nem akarnak meggyőzni róla, hogy az egyetlen helyes út, ha örökké oda jársz te vagy mások, mert kizárólag ez lehet számodra a megváltás.

kngracz 2018.05.15. 09:36:07

@haXXor: Igazad van, viszont azért emeltem ki, hogy azért látszódjon mennyire veszélyes ez, hiszen nem egy ilyen embert szerveztek be és azért tényleg nem full iskolázatlan emberekről beszélünk.

Treff Bubi 2018.05.15. 09:40:31

mi az a krokodilozás?:D

kngracz 2018.05.15. 09:56:52

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Dehogynem! De ez nem az. Mások becsapása és sérülékünységük kihasználása inkább szélhámosság. Releváns tanulmányok nélkül szerintem nem helyes például komoly párkapcsolati tanácsot adni pénzért, de az sem jó megoldás, ha pl egy komoly pszichés beteg megfelelő terápia helyett egy önjelölt "gyógyító"-hoz kerül és ahelyett, hogy feltárnák a problémákat, az univerzumot hívják segítségül.

benőjenő 2018.05.15. 09:59:59

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: nem. azt mondja, hogy tanítani az taníthasson bármit, akinek van képesítése. segítőként, terapeutaként, életmód-tanácsadóként, stb az működhessen, aki tagja szakmai kamarának. és az ilyen egyszerű csalókra és sarlatánokra pánikszerűen szálljon rá a hatóság.

kngracz 2018.05.15. 10:01:55

@Treff Bubi: Hát erre direkt nem tértem ki, de sokan fogják kérdezni szóval: Nyolcas alakot leírva kell a nőt simogatni mellkastól hasig és ha ez sokszor csinálod, akkor a nő úgy fog rángatózni, ahogy a krokodil a vízben.
Én kérek elnézést, de ezt a "Tao Nagymester" tanítja...

Fenehorizont 667 2018.05.15. 10:29:12

Aki egy ilyen bődületes hülyeségnek bedől, az valószínűleg sosem volt normális, meg okos sem, maximum csak úgy tűnt, talán a határozottsága miatt.
A cikkíró örüljön, hogy még idejekorán megszabadult tőle.

kngracz 2018.05.15. 10:33:25

@benőjenő: Pontosan! És ha ezek sarlatánok még okleveleket is osztogatnak, akkor ez tovább terjed. Ahogy írtam, ezek a mentor segédek komolyan veszik, hogy most már taníthatnak:
www.facebook.com/IzabellaRendekMentor/
m.facebook.com/gellert.szabadi.mentor/
www.facebook.com/Goddesway/

VISZONT, úgy látszik van a cikknek ereje, ugyanis a fenti oldalakat pánikszerűen zárják be. Az első kettő már nem is működik...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 10:39:49

@kngracz:

Ez így nagyon messzire vezet.

Hiszen mi is a becsapás? Valótlan állítással hülyítés. Dehát ki dönti el, mi valótlan.

Egy ateista szempontjából a Szentháromság, a feltámadás mind valótlanság, akkor legyen betiltva a kereszténység?

Egy keresztény szempontjából az a tétel ökörség, hogy a világ valahogy lett magától, akkor legyen betiltva az ateizmus?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 10:41:03

@benőjenő:

Van szakmai kamarája a papoknak, a jósoknak, a misztikus gyógyítóknak? Nincs. Akkor mind legyen betiltva?

2018.05.15. 10:42:48

Mellesleg a homeopátia sokkal nagyobb károkat okoz, mint egy ilyen szex szekta, mégis szabadon árulhatják a hatóanyag nélküli tablettáikat a patikákban is.

Fenehorizont 667 2018.05.15. 10:43:35

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
fasznak szpemmeled össze az összes létező blogot, de tényleg. ráadásul hülye is vagy mellé, mint a segg; szöveget képtelen vagy értelmezni, és ezt kompenzálandó a legócskább relativizálásba menekülsz.

2018.05.15. 10:45:06

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Ezt nagyon jól látod, pontosan ez a vallásszabadság lényege. Egy orgiákat tartó szektának is ugyanúgy van létjogosultsága, amíg törvényeket nem sértenek (pl. nemi erőszakkal), akkor is, ha egy másik vallás tanításai szerint bűnösök, szerintük meg a másik az

2018.05.15. 10:46:41

@Fenehorizont 667:
Mi a hülyeség abban, amit itt leírt?

kngracz 2018.05.15. 10:46:42

@Fiona Schultz: Köszönöm szépen. Én elengedtem, hiszen ez több hónapja történt, de ettől független kiélezett lettem a témára. A Facbookon ezerszámra találsz hasonló szélhámosokat. "Változáskövető tanácsadó", "Spiritiszta auratisztitó" vagy az egyik kedvencem a "Karaktergyógyító" jelentsen ez bármit is.
De az is elég, ha beírjuk, hogy önismeret és százával adja ki az önjelölt önismereti gyógyítókat, akik tanfolyamokat hirdetnek és tartanak. Szerintem erre muszáj felhívni a figyelmet, mert teljesen kontrolálatlan az egész és sosem lehet tudni, hogy kinek a szerette kerül legközelebb ilyen helyeztbe. Jó esetben csak "lehúzza" egy csakratisztító 10.000 Ft-tal és rosszabb esetben eljut a fent említett emberekhez.

benőjenő 2018.05.15. 10:48:39

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: hát ugye a papok teológiát végeznek egyetemi szinten, úgyhogy szerintem őket hagyjuk. a jósok nem tanítanak, a misztikus gyógyítókat meg igen, be kéne zárni. de szerintem magad sem tudod miről beszélsz, vagy max 13 éves vagy. így nézve mondjuk szórakoztatóak a hozzászólásaid.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 10:54:04

@diszkriminans:

Amíg egy vallás kifejezetten nem sért törvényt, szabadon működhet. Sőt, a vallásszabadság alkotmányos elve miatt egyes törvényeket si szabadon megsérthet.

Pl. a katolicizmus diszkriminálhat nemi alapon, amikor nem szentel nőt pappá. A judaizmus pedig még származási alapon is.

S ez még olyan ateista államokban is szokás elismerni, mint Franciaország, ahol pl. egy csecsemőként katolikusnak keresztelt férfi beperelte a katolikus egyházat, amiért nem engedték őt kilépni - a francia LB végül úgy döntött, hogy ha a katolicizmus belső szabálya szerint nem létezik kilépés, akkor senki se kötelezheti őket arra, hogy ilyen legyen.

Sajnos az utóbbi időknem viszont kezd sérülni a vallásszabadság nyugaton, pl. amikor keersztény cukrászt elítéltek amiért az nem volt hajlandó azonos nemű pár számára esküvői tortát készíteni.

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2018.05.15. 11:02:01

Azért egy nagyon marginális probléma (már ha egyáltalán probléma) ahhoz, hogy a lelkiismereti szabadságot korlátozzuk...

I-Work 2018.05.15. 11:21:38

@kngracz: Éppen az a lényeg, hogy meg akarnak győzni... Akit lehet, az úgy járt. A szekta lényege, hogy szekta, nem kell hozzá engedély.
Nem akarok olcsó poént leütni, de az állam agymosása mennyiben jobb, mint egy szekta szerű "szex-guru" agymosása?

I-Work 2018.05.15. 11:25:31

@vacsad: Még csak nem is lekiismeret szabadság kérdés... Ez is egy "marketing kommandó", mindenki olyan tanokat terjeszt, -ami nem kirekesztő, gyűlöletkeltő, uszító-, amilyet akar.
Emiatt felesleges hisztizni.
Ha a feleség nem tudja meggyőzni a férjet, hogy ez baromság, akkor az a házasság amúgy sem működik jól, csak éppen a szekta hozta felszínre a meglévő problémát.

I-Work 2018.05.15. 11:28:40

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Mindennek semmi köze nincsen semmilyen valláshoz, még csak nem is szekta, nem is lelki közösség, egyszerű vállalkozás...
Ha találok néhány idiótát, akik fizetnek azért, hogy meghallgassák a hülyeségeimet, akkor én vagyok a "jani".

Gaboto 2018.05.15. 11:32:30

Ok, én ismerem ezt a két jómadarat! Egy kolléganőm szintén járt hozzájuk egy darabig és bár nem tudom, hogy otthon mit csinált, de azt meg tudom erősíteni, hogy rossz irányba változott. Nagyon rosszba. A munkahelyen csak arról mesélt, hogy ő is ilyen mentor lesz és minket is be akart szervezni. Előtte egy normális 30-as csaj volt csak éppen nem jött össze neki sosem egy jó pasi. Ez a Péter fazon meggyőzte, hogy ő egy istennő és szintén eljárt valami örömszerző estre és tényleg elhitte magáról, hogy ő egy istennő. Ezzel mondjuk nem is lenne baj, de ő egy könyvelő csajszi, aki szintén elkezdett tanítani és csinált magának fb oldalt is, ahol hirdette a párkapcsolati tanfolyamát is. Mondom egy 30-as könyvelőről beszélünk, aki még sosem élt párkapcsolatban, de ez a kopasz faszi elhitette vele, hogy semmi gond és bármit is jelentsen de mentorálja őt az életre.
Egyetértek a cikk írójával, hogy erre a jelenségre fel kell hívni a figyelmet.

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2018.05.15. 11:34:30

@I-Work: Mindenesetre itt semmi törvénysértőt vagy akár jogilag homályosat nem látok. Maximum etikátlan, de ebben a konkrét esetben talán még az se.

I-Work 2018.05.15. 11:36:58

@kngracz: Mi ezzel a probléma??? Csinálj magad is bármilyen önismereti klubot, nőközösséget, hímző szakkört, teheted.
Szélhámosságokat hirdetnek? Hmm... Amíg a "tanok" nem kirekesztőek, gyűlöletkeltőek, uszítóak, - addig lehet próbálkozni.
Írhatnám én is példának, hogy az én életembe Petrezselyem úr Pránanadi szakköre kevert be és az ő szektája is szexta, amivel úgy él vissza ahogyan akar és még az sem biztos, hogy alkalomadtán nem történik ott valamilyen szexuális visszaélés, de csak feszegetik a határokat és nem lépik át.
Megalapíthatjuk a "töröljük el a szektákat " szektát, majd lesznek követőink, akik azért fizetnek tizenezer forintokat és azért tapsolnak, mert a magasba emeljük a szerintünk szekták levágott fejeit. ...

I-Work 2018.05.15. 11:38:37

@diszkriminans: Mindennek semmi köze nincsen valláshoz...

Josagos 2018.05.15. 11:38:44

@kngracz: Az egyházak ugyanezt csinálják. Ha nem vagy keresztény, elkárhozol - vagy valami ilyesmi.

Az embereket nem kell minden hülyeségtől hatalommal megvédeni.

dany82 2018.05.15. 11:39:10

A fenti példával ellentétben mivel elsösorban nök a célcsoport, ezért a szexszekta ritkább. azonban másmilyen, kiscsoportos titkos szektákból rengeteg van, amely 1-1 szektavezér köré épül. az én párom is egy ilyenbe járt, tönkre is tette a kapcsolatunkat. A szektavezér Bruder Lumina Ildikó tarifája napi 10.000 Ft.

Gaboto 2018.05.15. 11:43:11

@I-Work: Bocs, de az "akit lehet, az úgy járt" eléggé struccpolitika. Lehet, hogy ez a 40-es Laci majd kijózanodik, de mi van, ha ez a két tehetséges ember elkezd fiatal lányokat is beszervezni. Mindenki kerülhet olyan helyzetbe, amikor annyira sérülékennyé válik, hogy az ilyen kedves és hangzatos szavak, mint ezeknek a weboldalán van, hogy új életet kínálnak, meg örömöket, az pont betalál.
Írtam lentebb, hogy nekem is van ismerősöm akit ez a kopasz faszi "mentorál".

Josagos 2018.05.15. 11:44:56

@benőjenő:

Lehet a léggömbhámozást egyetemi szinten tanítani, de attól az még léggömbhámozás marad, csak egyetemi szinten.

kngracz 2018.05.15. 12:05:23

@I-Work: Pont ez a lényeg, hogy bármikor csinálhatok vagy csinálhatunk egy ilyen csoportot, szektát vagy bármit és büntetlenül szedhetnék be a pénzt, de nem csinálunk, mert tudjuk, hogy ez nem helyes.
Jelenleg ha Kis Piroska gyesen lévő anyuka szeretne egy kis keresetkiegészítést, akkor 5 perc alatt tud létrehozni egy fb oldalt, ahol szépen meghirdeti magát, majd lehet, hogy egy olyan páciense lesz, aki szuicid hajlamokkal rendelkezik, de Piroska ezt nem ismeri fel és küld neki egy kis fényenergiát.

kngracz 2018.05.15. 12:08:23

@dany82: Rákerestem. "Egységtréner"?, Egy újabb hivatás...

2018.05.15. 12:14:42

@kngracz: te már krokodiloztál? komolyan kérdezem, hogy tényleg használ-e?

2018.05.15. 12:18:17

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: szerintem amíg a keresztények nem állnak elő bizonyítékokkal a vallásuk védelmében, addig vonuljanak önként illegalitásba. így lenne fair.

kngracz 2018.05.15. 12:21:33

@Josagos: Nem hatalommal kell megvédeni hanem egy korrekt szabályozással. Nem megoldás, hogy hagyjuk, mindenki tanuljon a saját kárán. Ahogy egy baleseti sebész is csak megfelelő tudással lehet valaki és rakhatja helyre a törött csontot, úgy önjelölt lélekbúvár sem lehet senki, mert tudjuk, mire képes az emberi elme, főleg ha éppen befolyásolható állapotban van.
Olyat kijelenteni, hogy valaki tudja mi az igaz élet, a teljes élet és megmutatja az új világot egy fizetős tanfolyamon az legalább akkora szélhámosság, mint valakit átverni mondjuk 10 millió forinttal egy kihagyhatatlan befektetést ígérve.

Josagos 2018.05.15. 12:25:22

@kngracz: Nem hiszek a szabályzásban, pár tényleg speciális esettől eltekintve - pl orvos, a piacra bíznám a dolgokat.
Ennek alapján az egyházakat is tiltani kellene, mert ez a csapat kb. egy egyház és egy szvingerklub kombója :)

kngracz 2018.05.15. 12:32:46

@Josagos: Tiszteletben tartom a véleményed. Ez az egyház és szvingerklub kombója meghatározás viszont nagyon találó.

Josagos 2018.05.15. 12:33:50

@kngracz: A szvingeres része nekem tetszik, csak elrontják a hókuszpókusszal :)

kngracz 2018.05.15. 12:38:02

@Josagos: Nehéz lenne egy "hagyományos" szvingerlubot MLM rendszerben működtetni.

Josagos 2018.05.15. 12:47:14

@kngracz: Ez még MLM is? :)

Megkérnék ismerősöket, hogy hívják el a jobb kinézetű barátaikat, lenne egy izgalmas este. És a belépődíj az enyém :)))
Meggyőztél.

benőjenő 2018.05.15. 12:49:56

@Josagos: az más kérdés, hogy ki mit gondol a vallásról, hisz benne, nem hisz benne. de a teológia mégiscsak egyfajta "bölcsészettudomány", hittudomány. És nem véletlenül nem oktatják egyetemi szinten a léggömbhámozást :)

kngracz 2018.05.15. 12:54:43

@Josagos: Igen. Ha elvégzed a Tao Mester Mentor kurzust, akkor lehetőséged van hirdetni a tanfolyamot. Ha sok embert beszervezel, akkor jutalékot kapsz a bevétel után. Szerintem ez MLM vagy legalábbis hasonló, bár nem tudom, hogy a beszervezetted beszervezetje után is kapsz-e pénzt, vagy akkor érdemled ki a Nagy Mester fokozatot...

Josagos 2018.05.15. 12:58:38

@benőjenő: " Egyfajta" és meg lehet vitatni, hogy nevetett-e jézus ...

Gaboto 2018.05.15. 13:12:08

@Josagos: MLM mert az én kolléganőm is nyomult és be akart minket ide szervezni mindenáron

2018.05.15. 13:28:46

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Mivel a cukrász nem egyházi minőségben volt ott, ezért jogos, ha megbüntetik diszkriminációért. Ha a pap nem ad fel egy szentséget meleg párnak, akkor azt valóban a vallásszabadság miatt megteheti. Ha egy katolikust vagy keleti ortodoxot nem szolgálnának ki egy boltban, mert a tulaj ateista, te hőbörögnél leghangosabban, főleg ha te lennél az áldozat.

Scott Tenorman Must Die 2018.05.15. 13:31:11

@diszkriminans: nem ez történt. olyat kértek a cukrásztól, ami ellentétes a hitével. kiszolgálták volna, ha nem olyan a kérés.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 13:32:13

@KUNTYI:

A vallás éppen arról szól, hogy van egy szellemi szféra, mely nem bizonyítható az anyagi szféra eszközeivel.

Ha ezt követeled meg, azzal elveted a jogot minden olyan gondolatra, mely nem fogadja el, hogy minden csak az anyagi szférából áll.

Ez kb. olyan, mintha azt mondanád: csak akkor engedélyezhető egy gyorsétterem nyitása, ha benne foglalkoznak időjárásjelentéssel is.

2018.05.15. 13:32:35

@I-Work:
Teljesen mindegy, hogy vallásnak, kártyakörnek, vaga filozófiának adják el, ha nincs kényszerítés, akkor szabad akaratukból csatlakoznak, és hisznek abban, amit ott mondanak nekik. Ha tiltod, akkor majd fű alatt nőnek durváb szekták, ellenőrizetlenül.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 13:34:33

@diszkriminans:

Csúsztatsz. Diszkrimináció az lenne, ha nem szolgálták volna ki, mert homokos. De nem ez történt: simán kiszolgálták. Egy valamire nem volt hajlandó a cukrász: tortát készíteni egynemű párnak szóló díszitéssel. Ezt SENKINEK se akarta szolgáltatni, viszont a homokos ügyfelet kiszolgálta volna bármilyen más módon, ami nem ellenkezik keresztény hitével.

2018.05.15. 13:37:05

@kngracz:
Jól értem, hogy te a kuruzslók működését kuruzsló szakvizsgához kötnéd? :-)

2018.05.15. 13:44:16

@Scott Tenorman Must Die:
Ellentétes a hitével tortát eladnia? Akkor ne menjen cukrásznak.

2018.05.15. 13:53:14

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Nem a vallási meggyőződése, mert nem ő házasodott egy másik férfival. Mások általad vélt bűneit nem te viseled.

kngracz 2018.05.15. 13:56:01

Nem érted jól. Én azt gondolom, ha valaki például szexterapeutaként szeretne embereknek segíteni, akkor elvégezheti az egyetemen a szexuálpszichológia szakot, majd utána tud adni megfelelő felelősségvállalás mellett tanácsot. Aki viszont ma kitalálja, hogy holnaptól tantra mester lesz és nyomtat magának egy oklevelet, majd ezzel visszaélve szervez tanfolyamokat, az már nem annyira helyes.
Azzal nem értek egyet, hogy bárki kitalálhat magának egy nem létező képesítést, lásd fentebb az egységterapeutát, vagy fénytisztítót és büntetlen tudja tanítani a hülyeséget.

2018.05.15. 14:02:48

@kngracz:
Ja csak az úriember nem is szexterapeuta, hanem tantra mesterként, vagy miafaszként hirdeti magát. Ha mondjuk én szemmelverőként hirdetem magamat, az önmagában vicc, elvárhatod, hogy majd fizika BSc-m legyen, attól még nem leszek hitelesebb.

A papírokról meg annyit, hogy létezik homeopátiás szakorvos végzettség? Akkor az azt bizonyítaná, hogy ne lenen csaló, aki áltudománnyal hitegeti az embereket, ráadásul ő nem vallasként hirdeti, hanem tudománynak adja be a baromságát.

ételizésítő 2018.05.15. 14:22:49

Neked lehet, hogy jó volt a fickóval (Laci), de valószínűleg neki nem volt jó veled, mert olyan voltál az ágyban, mint egy fadarab. Ezért pattant meg, és már nem először.

A tantráról meg lehet tudni, hogy (Európában legalábbis) a szexre helyezik a hangsúlyt, igazából inkább egy pszichoterápiás módszer, hogy hogy tudod mindig felállítani a faszod, ha akarod, és hogyan tudsz órákig baszni.
Bárki kipróbálhatja, működik.
A mögé bedumált mindenféle ezoterikus faszságok nélkül is.

Egyébként ezek az úgynevezett szekták sem rosszabbak semmivel sem, mint bármelyik nagy egyház.
Azok is nyomják a maguk pofátlan hazugságait és szedik el a hívektől a lóvét, meg ezek is, csak azok mást hazudnak.
De ezek legalább nem azt mondják, hogy nyomorogj meg szenvedj a mostani életedben, aztán majd halálod után jó lesz, hanem a mostani életedet, legalábbis annak egy részét akarják jobbá tenni.
Ezzel máris szimpatikusabbak, mint a keresztények vagy a mohamedánok.

csakférfi 2018.05.15. 14:31:17

@kngracz:
"Lelki sérülteknek tart elöadàst".
A pàrodnàl hofyan jött ez a "lelki sérülés".
Nem értem.....kiegyensúlyozott kapcsoltatböl hogyan billen ebbe az "agymosàsba" ?
Ha csak nem.........
Kívàncs vagyok pusztàn. Én meg a feleségem-gyanítom- ehhez a szektamizériàhoz màr öreg.

Gaboto 2018.05.15. 14:33:38

Elfelejtettem leírni a legjobbat, hogy ezek ezt a tanfolyamot kuponos oldalakon hirdették (lehet, hogy még most is), mert a kolléganőm is így talált rájuk két kozmetikus közt:)

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 14:38:47

@diszkriminans:

Bűnös cselekvés lenne részt venni egy olyan cselekedetben, mely sérti elveidet.

Mert ha egy szolgáltatónak nincs joga elvekre, akkor a vegetáriánus étterem is perelhető, mert nem akarják kiszolgálni a húsevők kjogos igényeit.

csakférfi 2018.05.15. 14:40:57

@ételizésítő:
"De ezek legalább nem azt mondják, hogy nyomorogj meg szenvedj a mostani életedben, aztán majd halálod után jó lesz, "

Ezt írtad.
Azt honnan veszed hogy a vallàsok...pl. katolikus,reformàtius,iszlàm...stb.
nyomorra utasítanak?

macitalp 2018.05.15. 14:46:29

Egyszer megkérdezte a lányom, hogy miből lehet gyorsan és egyszerűen meggazdagodni.
"Az emberi hülyeségből" válaszoltam. "És akkor te miért nem csinálod?", "Mert alkalmatlan vagyok rá."

czerka 2018.05.15. 15:25:39

Ha ezek az önjelölt guruk eljönnének a Távil-Keletre és előadnák, hogy taoizmus név alatt ők puncimasszázst és orgiázás oktatnak, akkor a taoista kínaiak nagyon megvernék őket.
Eleve a taoisták olyan prűdek, mint a fanatikus katolikusok. Egy tradicionális taoista kínai csaladban semmi örömszerzés nem volt a szexben a nő részére.
Taoista templomokban semmi szexuális nincs, öregasszonyok kantálnak, babonás emberek füstölőket gyújtanak és jósoltatnak maguknak jiaobei-ekkel meg qiuqian-t húznak. A magyaroknak buddhizmus, taoizmus címszóval bármit el lehet adni. Igaz, itt Ázsiában is bármit el lehet adni kereszténység fedőnév alatt. Dél-Koreában, Japánban, a Fülöp-szigeteken olyan szekták működnek keresztény egyház fedőnév alatt, amitől egy magyar templomba járó öregasszony elborzadna.
Nyugaton meg ez a buddhista-taoista-ezoterikus izé az állandó fedősztori.

Metálvörös 2018.05.15. 15:54:28

@kngracz: A karaktergyógyító megoldja, hogy kalapos ű betűk helyett rendes ékezetek legyenek, nem?

Bobby Newmark 2018.05.15. 16:40:56

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Igen, legyen betiltva a kereszténység az összes többi vallással együtt.

Sokezer éve hátráltatja az emberiség fejlődését a legkülönfélébb módokon, ideje lenne túllépni rajta.

Bobby Newmark 2018.05.15. 16:42:56

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A világon nem létezik "nem anyagi szféra". A világ anyag, meg energia, ami megintcsak anyag (vagy fordítva, mindegy).

Minden más csak az emberek képzeletében létezik.
Képzelődést meg ne lehessen már tényként "tanítani", mert az hazugság, büntetőjogilag meg csalás.

Hm, kéne egy próbaper valamelyik egyház ellen, különösen nagy anyagi kárt okozó csalás miatt...

kngracz 2018.05.15. 16:54:39

@csakférfi: Mindenkinek van valami lelki problémája és még azok is kerülhetnek hasonló helyzetbe, akik ezt jól tudják kezelni, mert szerintem az a lényeg, hogy aki épp mélyebben él meg egy-egy ilyen helyzetet az befogadóbb, és ha ebben az állapotban ígérnek neki pl egy jobb és gondtalanabb életet, akkor arra nyitottabb. Az ilyen manipulatív emberek ezt pontosan tudják hiszen ebben rejlik a "tehetségük". Tudják, hogy kinek mit kell mondani. és hogyan kell velük viselkedni, hogy elnyerjék a bizalmát.

ételizésítő 2018.05.15. 16:55:29

@csakférfi:
Olvasd el bármelyiknek a tanítását.
Már ha tudsz olvasni.

kngracz 2018.05.15. 17:00:03

@Metálvörös: Bárcsak ennyivel foglalkozna valóban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 17:16:11

@Bobby Newmark:

Igen, ez a materialista világnézet, ami egy a lehetséges világnézetek közül.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 17:16:57

@Bobby Newmark:

"kéne egy próbaper valamelyik egyház ellen, különösen nagy anyagi kárt okozó csalás miatt"

Milyen csalás?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 17:19:22

@Bobby Newmark:

"Képzelődést meg ne lehessen már tényként "tanítani", mert az hazugság, büntetőjogilag meg csalás."

Téves. Ahhoz, hogy csalás legyen, bioznyítanod kellene, hogy az tényleg csalás. Meg tudod ezt tenni? De jogilag ez még nem lenne így se elég, mert külön még a jogtalan haszonszerzést is bizonyítanod kellene. Ha ugyanis nincs jogtalan haszonszerzés, akkor a csalás csak egy vélemény, s nem büntetendő.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 17:19:58

@Bobby Newmark:

"Sokezer éve hátráltatja az emberiség fejlődését a legkülönfélébb módokon"

Pl. hogyan?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 17:21:54

@czerka:

Ez olyan, mint az mlm: mindig valami egzotikus valamire kell hivatkozni, mert az úgyse ismeri senki.

Abban meg igazad van: a vulgarizált vallás rosszabb, mint az ateizmus.

kngracz 2018.05.15. 17:30:19

@diszkriminans: Pont ez az, hogy "tantra mesterként, vagy miafaszként hirdeti magát" és ad hiszékeny embereknek pénzért olyan tanácsokat, amiket egy szexterapeutának, vagy pszichiáternek kellene, mert nekik van meg az ehhez szükséges végzetségük. Ha valakit valóban segítő szándék vezérel, akkor szakemberhez irányítja az embert.
Biztos lehetsz benne, ha holnap elindítod a szemmelverő vállalkozásodat, akkor találsz erre fogékony embert. Kérdés, hogy ez mennyire etikus.

2018.05.15. 18:07:58

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
A vegetáriánus étterem húsmentes ételeket kínál, ez a profilja. A cipőbolt sem kötelezhető arra, hogy szandálokat is áruljon. Ha azonban deklaráltan húsevők vacsorájára rendelek a vega étteremből pár húsmentes salátatálat is (a húst máshonnan rendelem), akkor bizony diszkrimináció, ha a vega étterem megtagadja a kiszolgálást.

JogosDolgok 2018.05.15. 18:24:21

Alig vártam, hogy reagálni tudjak erre a cikkre, mert én is voltam ilyen előadásokon és az akadémiát is majdnem elkezdtem, de én nem a Péterrel hanem a Katával tartottam többnyire a kapcsolatot. Amikor közöltem velük, hogy mégsem szeretném a tanulmányokat folytatni, akkor nagyon idegesek lettek és a tanfolyamon megismert többi ember gyakorlatilag onnantól nem állt velem szóba. Én ezt az egészet az elején jópofa dolognak tartottam és valószínűleg pont az volt a bajuk hogy nem vettem elég komolyan.
Még magukhoz is meghívtak hétvégére korábban.
Lehet, még ezzel a Lacival is találkoztam, mert a belterjes körben volt pár igen nyomulós Péter tanítvány, akiknek elég egyszerű dolguk volt a kétségbeesett 30-as 40-es nőkkel (ők voltak többségben), akik el voltak szédülve ettől az istennős dumától. Nekik egyébként párkeresést is ígértek. Én fél év után telítődtem. Látom Facebookon hogy folyton szervezkednek, de mivel a belső csoportnak már nem vagyok a tagja, így azt nem látom, hogy ott mi történik.

Gaboto 2018.05.15. 18:36:03

@JogosDolgok: Ezeknek tényleg ilyen jó dumájuk van? Ennyi embert be tudnak hülyíteni ezzel? Egy toprongyos öreg faszi, aki ránézésre is perverz és a neccharisnyás ízlésficamos felesége????
Megnéztem az odalukat. Ahogy látom van ott jó pár 50es nőci is, akik szerintem most élik a szürke 50 árnyalata korszakukat és ez a faszi adja alájuk a lovat Távol-keleti csomagolásban.

Bright side of life 2018.05.15. 19:16:18

@A Pasi Válaszol: “Pár fontos tudnivaló: a bíróságot nem érdekli, hogy a becsület csorbítására alkalmas tény igaz vagy hazugság, csupán, hogy terjeszted. Tehát attól, hogy igaz, még megbüntethetnek érte.”
Ez hülyeség, kicsit olvasgasd még a Btk-t.

Bobby Newmark 2018.05.15. 19:19:51

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Igen, nagyon egyszerűen. Aki állít valamit, az bizonyít. Nem nekem kell bizonyítani, hogy amit mondanak az nem igaz, hanem nekik azt, hogy igaz. De valóban, onnantól, hogy adománynak van nevezve a pénz, amiért tartják a markukat, jogilag ez nem teljesen áll meg, akkor sem, ha hazugsággal veszik rá az embereket arra, hogy akarjanak adományozni.

Bobby Newmark 2018.05.15. 19:22:54

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Most tényleg?

Vallásháborúk, népirtások, inkvizíció, Galilei, jihad, ISIS, Miranmar, katolikus kotonellenesség, felesleges bűntudatkeltés, gyökér barbár elvárt viselkedés, összerabolt irdatlan egyházi vagyon, stb.

kngracz 2018.05.15. 19:25:03

@Vlad Tepes a jófiú: Honnan tudod, hogy vannak-e vagy sem gyermekeink? A cikk lényege nem az én kapcsolatom. Korábban íram, hogy kiéleződtem erre a témára, hogy mindenféle ezoterikus maszlagba csomagolt képesítés nélküli emberek szerveznek önsegítő tanfolyamot.

szanaImas 2018.05.15. 19:27:02

Ez az "életmód tanácsadó" kategória!

"Aki hülye, az is marad!" (Republic)

Aston Kanál 2018.05.15. 19:44:46

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: ajanlom figyelmedbe ezt az irast 2006-bol:

w.blog.hu/2006/12/17/ur_az_urbol

Azert az uzleti modell rohadtul hasonlo. A problema is ismertetve van, miszerint hiaba latszik, hogy ez egy kartekony csalas, a birosagoknak nagyon keves eszkozuk van fellepni ellene.
Ugyanakkor a templomokban nem kell kicsengetni 6 rugot minden mise elott. Es bermalkozasert sem kell plusz 15 rongyot perkalni.
Es ha mar egyhaz, hogy hogyan hatraltatta az egyhaz a fejlodest? Mennyi ideig is volt az oktatas a papok kivaltsaga? A statikus univerzumrol nem is beszelve. Majd amikor sorra doltek meg ezek a hamisnak bizonyulo allitasok, es egyre szelesebb retegek szamara valt elerhetove az oktatas az egyhaz hatalmanak es befolyasanak visszaszorulasa okan, az emberi kivancsisag olyan dolgokat hivott eletre, mint az elmeleti fizika, aminek koszonhetoen en most ezt a kommentet egy mobiltelefonon gepelhetem be vezetek nelkuli internetkapcsolatot hasznalva, mikozben Einsteinnek koszonhetoen automatikusan nyilnak elottem az ajtok. Mindezt cirka 500 ev alatt onnan, hogy a fold lapos, hogy az Europa ketharmadat kiirtotta a pestis, ami ma egyszeru antibiotikummal kezelheto, es a varhato elettartam a duplajara emelkedett.
Igen, ezekkel uj kihivasok is jottek, de inkabb, mint tudatlanul elni egy haragvo es bosszuallo istentol felve, ami vagy letezik, vagy nem, mikozben a papok meg remekul elnek a hatalmas birtokokon a sajat tizparancsolatukat leszarva.

élhetetlen 2018.05.15. 20:33:15

@Scott Tenorman Must Die: Nem érzem az igazadat. A hite mindenkinek a magánügye. A szakmája meg a szakmája. Ha nem tudja a hitét elválasztani a szakmájától, akkor szerződjön le az egyházával, és csak nekik szállítson megfelelő témájú tortákat. Ha úgy szerepel, hogy bárkitől felvesz rendelést, akkor csináljon olyan tortát, amilyet rendelnek. Ha két fiút kérnek, akkor azt, vagy, ha elítéli is a vegyes házasságot, mert rasszista, akkor is csinálja meg a fekete menyasszonyt csokiból. Nehogy már eljussunk oda, hogy, ha valaki beviszi a kórházba a homoszexulális élettársát szívrohammal, akkor közölhesse az orvos, hogy nem látja el, mert ez a kapcsolat az ő hitével ellenkezik.

élhetetlen 2018.05.15. 20:49:13

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Nem ismétlem meg, légy szíves nézd meg: Élhetetlen, 2018.05.15. 20:33:15. És, ha valaki úgy hirdeti magát, hogy rendelésre egyedi tortát készít, (és minden esküvői torta az), akkor, ha valaki meg akarja szivatni a haverját, és lóf@sz alakú tortát rendel, azt is meg kell csinálni. Amelyik cukrász ezt nem vállalja, az gyártsa a tortáit, tegye ki a kirakatba, árulja a készárut, és ne vegyen fel egyedi rendelést.

2018.05.15. 21:12:32

@élhetetlen:
Ennél cifrább dolgok is van, egy ismerősömnek a 72 órát nem írta fel az orvos, mert miért kufircol összevissza (sok éves tartós kapcsolatban szakadt el a gumi). Az orvostársadalomban hihetetlen sötét emberek vannak.

csakférfi 2018.05.15. 21:18:05

@kngracz:
Igen ....mindenkinek vannak "lelki" problémài.
Így nekünk is.
Ezért nem hiszek istenben.
Mivel a megoldàsok mindig tölünk függnek.
Te ebben a történetben nem vagy hunyò.
Az àrulò mindig az aki szakít.
Tehàt Te nem.
Bàrki màst àllít az hazudik.

Ételízesítö...vàlaszolni sem tud.
Csak megkérdeztem..."honnan veszi"
Dühös frusztràlt ember.
Aki rögtòn tàmad.....pedig csak beszélgettünk.....volna.
Persze ha "tudnék olvasni"
De így.....
:)

BiG74 Bodri 2018.05.15. 21:23:13

"Adott egy jól szituált, több diplomás, vezető beosztásban dolgozó, józan gondolkodású 40-es férfi, "
Vagy adott egy emberke aki néhány szakkörös diplomát kiizzadt magából, aztán jókor volt jó helyen, így még vezető beosztásba is kerülhetett. Istenem hány ilyen osztja az észt a legkülönbözőbb helyeken, hogy aztán egyszer csak a szíriuszi emberekről, pilisi piramisokról, vagy ősmagyar birodalomról és ősmagyar Jézusról kezdjenek el boldogan tanulni, és tanfolyamokat szervezni. Ezeket aztán jobb helyeken megtalálják a leleményes emberek és jól megélnek belőlük.

csakférfi 2018.05.15. 21:25:37

@Aston Kanál:
Dühös vagy a vallàsokra.
Pedig erkölcsi alapot ezek talàltàk ki.
Moràl...erkölcs...tòrvények a békés egymàsmellett éléshez.
Az hogy ki mit nem tart be.....kérdezd Trumpot miért rugta fel az iràni megàllapodàst....vagy rohanta leax USA irakot hazug indokkal.
:)
Ne vedd sértésnek.
Nem személyeskedni akarok.
Amit írsz féligazsàg.
Amit írok én ......az is.

Köldök_szösz 2018.05.15. 21:38:50

Ismét nem csalódtam az emberekben

Meteurológus 2018.05.15. 21:47:53

Nem tudom, hogy eljutottatok oda Lacival, hogy megkérdezz pár kérdést tőle. Pl kapott-e máshonnan is hasonló pozitív visszajelzést arról, amit elért a tanítások után? Miért van az, hogy mindenki tehetségessé válik, aki részt vesz a fizetős tanfolyamokon? Mondtad neki, hogy te nem vetted észre a javulást a szexuális életetekben, de ha ő megmutatja, akkor jelzel, hogy jó vagy sem? És még lehetne sorolni.

A mai világban az internet adta lehetőséggel az emberek nyomorúsága korlátlanul megjelenhet és erre pedig kiépül egy csaló, manipuláló, pénzéhes réteg. Amíg a lányok azért meztelenkednek, hogy lájkolják őket, meg ki tud nagyobb baromságot kiposztolni, hogy 3 percre ne érezze magát szürke kis senkinek, addig ezen sem lehet meglepődni.
A tvben a senkikből a média percsztárokat (sztár, milyen értéktelen szó lett), akik el is hiszik magukról, hogy na most igen, aztán némi használat után kukázzák őket, utána pedig jön az összeomlás.

A mai világ ilyen, el kell hitetni, hogy a szürke senki is értékes, az persze nem tűnik fel a hirtelen szintet ugróban, hogy mindez csak abban a klubban működik.

Örülj neki, hogy megszabadultál tőle, mert te nem az új Lacit szeretted, a régi pedig már a múlté.

Egy jogászt meg lehetne kérdezni, hogy van-e vmi jogi háttere az ilyen tevékenységet folytató "szolgáltatásoknak"...

Aston Kanál 2018.05.15. 21:50:13

@csakférfi: ennel nagyobbat nem is tevedhetnel. Nem vagyok en duhos a vallasokra. Sot. Ismerek olyat, akinek a vallas tette helyre az eletet, az segitett eltavolodni a rossz tarsasagtol. De a teny attol meg teny marad, a vallas, az intezmenyesitett vallas evszazadokkal vetette vissza a fejlodest, allandositotta a tarsadalmi kulonbsegeket, tovabba fegyveres konfliktusokat idezett elo, es idez elo a mai napig. Emberek olnek embereket, gyerekeket, mert masban hisznek. Nem kell haragudni a vallasokra, hogy ezt lasd.
De ha elolvastad a belinkelt irast, akkor eleg jol lathato, hogy jelen esetben szo sincs vallasrol. Egy alig, bagy rosszul bujtatott csalasrol es lehuzasrol van szo, ami kepes arra, hogy eleteket tegyen tonkre.

czerka 2018.05.15. 21:50:58

@A Pasi Válaszol: azért nem eszik olyan forrón a kását! Rágalmazás esetén van olyan, hogy valóság bizonyítása, ami esetén nem büntethető az elkövető.
Ha például valakit megcsal a barátnője egy blogban megírja, akkor ha be is perelik rágalmazásért, mivel jogos magánérdeke fűződhet ahhoz, hogy a valóságot leírja, nem hiszem, hogy el fogják ítélni.
Ha egy étteremben eszik valaki és a salátában egy levágott ujjat talál és ezt megírja egy blogban, akkor hiába perel be az étterem és próbal rágalmazást ráhúzni, a valóság bizonyítása miatt nem fogják az illetőt elmarasztalni.

A titok nyitja, hogy mindig a valóságot kell írni, mondani.
Nem gondolom, hogy ez a fenti poszt sértő lenne, a blogger leírta, hogy mit csinált vele a pasija, meg hogy mit tapasztalt, látott.
Egy bíró szerintem kidobná a rágalmazás vádját vele szemben.

nemrobot 2018.05.15. 21:55:09

Üdv. a posztolónak, meg mindenki másnak. Ahogy elnéztem az ilyen szeánszon a posztoló részt vett, Jogosdolgok is személyes élményekkel rendelkezik, Gaboto ismer egy olyan embert aki szintén részt vett egy ilyen tanfolyamon és róla van rossz véleménye, én részt vettem egy ilyen tanfolyamon.
1. a tao hivatkozás alap volt.............a tanfolyam megnevezése: az érintés hatalma ...(miért nincs?)
mivel ilyen tanfolyamra csak azok mennek,akik javítani akarnak a szexuális életükön (és van aki azt hiszi nem tanulhat?- bár lehet nem), azoknak ez egy támogató információ volt-és lényegtelen, a lényeg: a másik testének ismerete, a testi-érzelmi reakciók, az általános testkultúra, a ráhangolódás az aktusra, annak előkészítése, masszás,simogatás (környezet,hőmérséklet,hangulat,stb) Na az aktusra kb. 2 órát javasolnak, ki szokott erre ennyit szánni?
2. beszervezni semmilyen vallási csoportba nem akart(ez 5 éves info)
3.az igaz ez egy vállalkozás és ebből akarnak megélni, már akkor sem voltak fiatalok - de korosztályukhoz képest jól néztek ki - remélem most sem karikatúrák. (itt korábban írta valaki az 50-es nőket, megnyugtatok mindenkit semmi baj velük, és azzal sincs ha elmennek addig a határig,amit felvállalnak)
A Pasiválaszol hozzá szólásnál az az érdekes,hogy lényegileg leírta a program ismerete nélkül azt, amit átélt a t. posztíró.
Egyébként szerintem ez a szektázás - amihez aztán érkezett több érdekes hozzászólás - mivel alaptalan, ezeket a hozzá szólásokat elküldte a kukába.(már bocs)

élhetetlen 2018.05.15. 22:00:44

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: „a vegetáriánus étterem is perelhető, mert nem akarják kiszolgálni a húsevők kjogos igényeit.”. Már megint összehordasz hetet-havat, hogy igazold az agymenésedet. Ha egy vegetáriánus étterem úgy hirdeti magát, azt írja ki, hogy vegetáriánus, akkor nem perelhető, ha nem ad húst. Te tényleg nem látod be soha, ha nincs igazad?

élhetetlen 2018.05.15. 22:21:07

@Vlad Tepes a jófiú: „hogy tizennégy év alatt nem jutottok el házasságig, gyerekig”. Nem csak jó fiú vagy, hanem okos is. Te aztán tudod, hogy kinek, mennyi év alatt hova kell eljutni. Ezek után nem is tudom, mit merjek gondolni arról a két kollégámról, akik 25 évig éltek együtt, volt közös lakás, utána közös ház, és csak ennyi idő után házasodtak össze, és van két gyönyörű gyerekük. És boldogok, annak ellenére, hogy nem a te ütemezésed szerint élnek.

Netuddki. 2018.05.15. 22:35:53

@kngracz: Mivel nem írtad, valószínűleg nincsenek. Ha vannak, akkor annál rosszabb.

Van ebben az országban minimum 3800000 hülye. Akadnak mellé szép számmal olyanok is akik rájuk szakosodtak és lehúzzák őket. Fogadjunk, hogy a "párod" a fideszre szavazott. Ami most ugyan nem szorosan tartozik ide, de semmi sem véletlen.

Különben, részvétem, én ugyanígy jártam egy hülye nővel, csak az egy vallási szektába habarodott bele. Tény, hogy volt más lelki defektje is.
A lényeg, el kell engedni ezeket, nem lehet rajtuk segíteni, csak a saját idődet pazarolod, ami egyre kevesebb.

czerka 2018.05.15. 22:36:17

@vajdasagi: "4. Ha ennyi év alatt nem jött össze gyerek, akkor az azért egy kérdéses minőségű kapcsolat."

Mert ha van gyerek, az a minőségi kapcsolat jele... Akkor a 4 gyerekes család a Dankó Pista utcában tényleg példaértékű, bár apu iszik, anyu ordít.
Nem lehet, hogy egyeseknek nem a gyerekcsinálás az életük célja?
A "Laci" nevű élettárs se gyereket akar csinálni abban az ezoterikus szexszakkörben, hanem valami teljesen mást.

Netuddki. 2018.05.15. 22:42:50

@vajdasagi: Rágalmazás? Majd biztos beperlik a blog íróját. Sok sikert hozzá! Vagy nem.
Az ilyenek, hacsak nem totál zakkantak, inkább meghúzzák magukat, úgyis tudják nem védi meg tőlük senki a többieket. Pár hülyét meg mindig találnak, akikből megélnek.

kngracz 2018.05.15. 22:46:36

@vajdasagi: A kedves szavakat köszi!
1. Valóban nem törvénytelen...sajnos
2. Remélem
3. A dicséret kölcsönösen megvolt. Ahogy írtam, egészen a történtekig valóban nem volt gond. Ezért nagy a kontraszt.
4. Erről nem írtam

kngracz 2018.05.15. 22:51:36

@nemrobot: Én úgy tudom, hogy 4 éve tartanak előadásokat, de lehet hogy ebben tévedek és régebb óta, viszont az akadémia csak kb másfél éve működik, ahol ez a "beszervezés" zajlik, de nem vallási csoportba szerveznek, hanem a tanfolyamra. Ez a vallás téma csak itt a kommentekben lett téma.

ételizésítő 2018.05.16. 00:21:20

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Hazugságokkal és az azok nevében elkövetett gyilkosságokkal, zsarolásokkal, emberek üldözésével stb.

Ha nem tudják bebizonyítani EGYÉRTELMŰEN, hogy van isten, akkor minden egyházat be kell tiltani, a vezetőit meg különösen nagy értékre elkövetett szélhámosság miatt bebörtönözni.

vajdasagi 2018.05.16. 00:23:37

@kngracz: Nincs mit köszönnöd. Elég szimpatikus vagy a megnyilvánulásaid alapján, hogy kiérdemeld a szimpátiánkat.

3. Értem a partnered dícséretére adott válaszodat. Persze kettőn áll a vásár, és mi a kép
egyik felét kapjuk csupán - a Tiédet.

4. Tudod, ha viszont van gyerek, és a történetben meg sincs említve, akkor az még furcsább.
Ezt nem is akarom feltételezni :-)
Elfogadom, hogy nem mindenki érez erre késztetést, de a túlnyomó nagy többség az igen.
És megkövezhetnek itt a gyermektelenek, de az rólam lepereg. Az élet értelme nem a diploma,
meg a középvezetői poszt, hanem az, hogy életet adunk és felnevelünk utódokat. Olyat keress,
akiben ez a késztetés olyan erősen benne van, hogy az mindent legyőz és felülír.
(Diplomám is van, felső vezető is vagyok és gyerekem is van. És öregebb is vagyok. És ma
sokkal bölcsebb vagyok, mint negyven évesen.)

Sok sikert az életben. Nincs hibátlan ember és mindenki elkövet hibákat. Hidd el, Te sem vagy kivétel.
Ha együtt élsz ezzel a tudattal, akkor is képes vagy boldog és teljes életet élni.

És végezetül: a férfiember ebben a korban szinte kivétel nélkül sokfelé akar dugni. Minden pár
másként éli meg ezt a helyzetet.

ételizésítő 2018.05.16. 00:52:31

@csakférfi:
"Pedig erkölcsi alapot ezek talàltàk ki."
A nagy lófaszt, papa.
Leírták azokat (legalábbis a zsidók, meg a többi, amelyik tudott írni), ami egyébként minden társadalomban az alap ahhoz, hogy az emberek ne gyilkolják meg egymást.
(Ne lopj, ne ölj, ne kúrd meg a másik nőjét stb. - persze az egészet csak törzsbelire vonatkoztatva, lásd amit most művelnek fent említett hívő Mózes-fiak a palesztinokkal.)
Ott is, ahol semmilyen vallás nincs.
(Kivéve persze az olyan orbitális faszságokat, mint hogy Isten nevét hiába a szádra ne vedd stb.)

ételizésítő 2018.05.16. 00:55:15

@nemrobot:
"Na az aktusra kb. 2 órát javasolnak, ki szokott erre ennyit szánni?"
Pl. én.
De szerintem sokan mások is.

ételizésítő 2018.05.16. 01:00:13

@élhetetlen:
Ezt nem olvastad el rendesen.
Arról volt szó, hogy a húsevők egy vega étteremből rendelnek húst NEM tartalmazó ételt a bulira, mondjuk salátát, és nem szolgálják ki őket, mert húsevők.

Birka egyébként találó nevet választott, mert egy ritka agyatlan barom (régen még voltak értelmes megnyilvánulásai, de vagy 10 éve, mióta valláskárosult is lett, a maradék agya is ment a kukába), de amikor - 1000 esetből mondjuk 1-szer - igaza van, akkor azért neki is igaza van.

élhetetlen 2018.05.16. 01:20:23

@ételizésítő: De, elolvastam rendesen. Birca ezt írta: „Bűnös cselekvés lenne részt venni egy olyan cselekedetben, mely sérti elveidet.Mert ha egy szolgáltatónak nincs joga elvekre, akkor a vegetáriánus étterem is perelhető, mert nem akarják kiszolgálni a húsevők kjogos igényeit.”. Ugye, a húsevők jogos igénye, hogy húst kapjanak, és Birca erről írt, és erre írtam, hogy nem, nem perelhetők. Amiről te beszélsz, azt @diszkriminans írta 2018.05.15. 18:07:58-kor, ez esetben perelhetőek, de én nem erre válaszoltam. Nem baj, késő van, néha összekeverednek a dolgok.

csakférfi 2018.05.16. 05:05:48

@ételizésítő:
nagy lófaszt, papa.
Leírták azokat (legalábbis a zsidók, meg a többi, amelyik tudott írni"

:)
Egy dolog kitalàlni valamit.
Törvénynek nevezni.
Màs dolog betartani.
Vannak ugyebàr az adòtörvények.....
:)
Anno Mòzes azért talàlta ki a tízparancsot.....mivel egyiptomban nevelkedett a kiràlyi udvarban.....hogy azokat az anomàliàkat amiket ott làtott,kiküszöbölje.
Azòta az egyiptomiak is elfelejtették Ré...Amon...stb. isteneiket és "modernebb" vallàsok felé fordultak.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2018.05.16. 05:14:11

@A Pasi Válaszol: Bennem is pont ilyesmi merült fel az olvasás során, mármint amit a hozzászólásod első részében írtál. A saját szexuális beállítottságom és a tapasztalataim alapján elég hihető forgatókönyvnek tűnik, hogy az a tökéletes szex valójában kicsit egyoldalú volt, ami akár fel sem tűnt Lacinak, de ő meg hirtelen találkozott egy impulzussal, ami nagyon beleillett az ő alapvető irányultságába. Megpróbálta a párját is belevonni, őszinte örömmel és lelkesedéssel, hiszen együtt megélhettek volna olyasmit, ami az amúgy is tökéletes(közeli) szexuális életüket még jobbá, frissebbé és izgalmasabbá teheti.
Ez viszont nem jött be a hölgynek, aki nem csak elzárkózott, de egyenesen undorítónak titulálta az egészet, ami számomra borzasztóan visszatetsző és pont azt mutatja, hogy az a tökéletes szex talán mégse volt olyan tökéletes és főleg nem abszolút. Az ember persze gyakorlatilag képtelen kritikus lenni a saját szexualitásával kapcsolatban, hiszen a legbelső, legmélyebb indíttatásairól van szó, így nyilvánvalóan Laci "lett a hibás", aki beállt perverznek. Ő pedig olyan intenzitással élte meg az új élményt, hogy attól nem bírt (és nem is akart) elszakadni.
Utána - szemlátomást - átesett a ló másik oldalára, istennőszobrok, füstölők, dugás közbeni mantrázás azért elég hardcore-nak hangzik, de láttam én hasonlót (csak annak nem volt szexuális vonzata), vannak emberek, akik nagyon fogékonyak az ilyesmikre.
Azt én nem akarom megítélni, hogy Péterék mennyire szektásodnak, a leírásokból (levonva abból a negatív felhangokat) és a kommentekből úgy tűnik, hogy azért eléggé, de ez megesik a legtöbb eszmerendszerben sok emberrel. Szerintem ez akkor válik problematikussá, ha a "szekta" szándékosan rombolni akarja az emberi kapcsolatokat, erőszakos és kimondottan a kifosztásra irányul. Nyilván ez a határvonal eléggé elmosódott és egy csalódott, a párját elveszítő ember számára egyértelműnek tűnik a helyzet.
Azt viszont biztosnak látom, hogy a dolog alapvetően Laciból indult ki, nem a "szektából" és jórészt a poszt íróján is múlt, akinek eltérő szexuális attitűdjei nem passzoltak többé a párjáéhoz.

csakférfi 2018.05.16. 05:26:35

@Aston Kanál:
Ò.....dehogynem haragszol....
:)

"Igen, ezekkel uj kihivasok is jottek, de inkabb, mint tudatlanul elni egy haragvo es bosszuallo istentol felve, ami vagy letezik, vagy nem, mikozben a papok meg remekul elnek a hatalmas birtokokon a sajat tizparancsolatukat leszarva."

Ebben a kontexusban Oppenheimer meg Teller Ede ...Einstein felelössé tehetö Hirosimàért Nagaszakiért.
Ne adjuk itt az àrtatlant öregem.

"Semmilyen jel nem mutat arra, hogy az atomenergia valaha is elérhető lesz. Ez azt jelentené, hogy tetszés szerint zúzhatjuk össze az atomot” – Albert Einstein
"
....
"Gyógyításról a XIX. század végétől beszélhetünk, ami azt jelentette, hogy az 1950-es évekig (de sok helyen még ma is) - amikor az első valóban hatékony gyógyszerek megjelentek - többek között vízkúrával, alvásterápiával, homloklebeny-eltávolítással, elektrosokkal próbálkoztak.

A szkizofréniát ma sem lehet pontosan definiálni,
m.magyarnarancs.hu/belpol/a_szkizofrenia_gyogykezelese_a_gumidomino_elv-62546

Csak néhàny "szösszenet" a sok közül.
:)

Ronald 2018.05.16. 05:55:27

@benőjenő:

A "hittudomány" szó egymagában talán a legértelmetlenebb fogalom, amit valaha kitaláltak.

Összekapcsolni két olyan fogalmat, mint a "hit" és a vele szöges ellentétben álló "tudomány" - na ez az egyik legnagyobb ökörség, amit az emberek szajkóznak.

Mondhatni, hogy ez nagyobb szélhámosság, mint a pénzért-orgiázó szex-szekta.

Ronald 2018.05.16. 05:56:21

De számlát adtak-e a befolyt pénzekről?

Ronald 2018.05.16. 06:00:17

.
Nana, 2 katolikus esküvő is volt a családban az elmúlt években. Hát nem volt olcsó mulatság - ami a templomi részét illeti.
Megsúgom: nem csak 6 rugóba került az, hogy papilag "jóváhagyják" a (számukra) ismeretlen 2 fiatal házasságát.
.

czerka 2018.05.16. 06:09:56

@ételizésítő: azért a pszichiáterek természettudományos alapon dolgoznak, orvosi diplomával, az agy, idegrendszer kémiájával magyarázzák a jelenségeket, nem ezoterikus maszlagot tolnak, mint a pszichológusok.

@csakférfi: "Anno Mòzes azért talàlta ki a tízparancsot"

Tehát Mózes találta ki a tízparancsolatot? Nem isten adta neki?
Nahát, mindig sejtettem, hogy a vallások kamuztak erről.
Az egyiptomiak civilizációja fennmaradt par ezer éven keresztül anélkül, hogy a fél világit lemészárolták volna arra hivatkozva, hogy az igaz hitet terjesztik. Az ő erkölcsi normáik és törvényeik valószínűleg nem voltak rosszabbak, mint az ókori zsidóké. A zsidók valószínűleg igen sok vonatkozásban inspirálódtak az egyiptomi kultúrából, vallásból.
A Jézus sztori meg egy az egyben megvan az egyiptomi mitolígiában, ott Ozirisznek hívják a főszereplőt.
A tízparancsolat legtöbb szabálya, ami praktikusan alkalmazható a mindennapi konfliktusok kezelesében, minden közel-keleti kultúrában megvolt. Az egy isten kizárólagosságát vedő szabályok pedig inkább a más népek kirekesztéséhez, konfliktusok kiélezéséhez vezettek.

Mózes amúgy minden valószínűség szerint egy égő akácia bokorból felszálló füst dimetiltriptamin tartalma miatt hallucinált természetfölötti lénnyel való találkozásról.

"Azòta az egyiptomiak is elfelejtették Ré...Amon...stb. isteneiket és "modernebb" vallàsok felé fordultak."

Az egyiptomiak egyik istene Ozirisz lett a keresztények Jézusa. Az egyiptomiak vallása az ókorban hosszabb maradt fenn (több ezer év), mint amióta a kereszténység létezik.
Az egyiptomiak többsége ma egy olyan vallást követ, amit erőszakos hódítással terjesztettek el ott az arabok. A lakosság is lecserélődött jórészt arabra, az okori egyiptomiak valószínűleg nem arabok voltak. Tehat ezek az egyiptomiak nem azok az egyiptomiak és a világ, benne Egyiptom, békésebb hely lenne, ha az egyptomiak még mindig Oziriszben meg Amonban hinnének. Az iszlám nem sok jót hozott se Egyiptomnak, se a világnak. Modern vallás? Egy arabiai rablóvezér politikai ideológiája. 1400 éves. Elég régi. Törtenete tele van brutális fejezetekkel.
Szerinted mindig a legmodernebb vallás a legjobb? A szcientológia elég modern, huszadik századi, egy sci-fi író kreálmánya, szerintem mindenkinek szcientológussá kellene válni, hisz modern embernek modern vallás dukál!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:12:14

@diszkriminans:

Csúsztatsz.

A vegetáriánus étterem köteles kiszolgálni a húsevőket, de nem köteles nekik húst felszolgálni.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:14:06

@Aston Kanál:

"Es ha mar egyhaz, hogy hogyan hatraltatta az egyhaz a fejlodest? Mennyi ideig is volt az oktatas a papok kivaltsaga?"

S ez miért gond? Ilyen az emberi fejlődés, így alakult ki ez. De hol ebben a hátráltatás?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:17:01

@Aston Kanál:

"A statikus univerzumrol nem is beszelve."

Ez alatt mit értesz?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:18:15

@Aston Kanál:

"Mindezt cirka 500 ev alatt onnan, hogy a fold lapos"

A lapos Földben a tudomány utoljára 3000 évben hitt, 500 éve mindenki gömbölyű Földben hitt.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:18:59

@Aston Kanál:

"a papok meg remekul elnek a hatalmas birtokokon"

Mutass papot hatalmas birtokkal...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:20:25

@élhetetlen:

A kórház jó példa.

Pl. a jogszabály MEGENGEDI az orvosnak, hogy ne végezzen abortuszt, ha ezt hite tiltja.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:21:38

@élhetetlen:

Azt mondod, a zsidó cukrászat köteles horogkeresztes tortát gyártani, ha megrendelem?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:23:51

@ételizésítő:

"Ha nem tudják bebizonyítani EGYÉRTELMŰEN, hogy van isten, akkor minden egyházat be kell tiltani, a vezetőit meg különösen nagy értékre elkövetett szélhámosság miatt bebörtönözni."

Éppen azt vallják, hogy Isten nem bizonyítható az anyagi világ eszközeivel. Azt mondod, aki ilyet állít, annak nem szabad ezen véleményét kimondania?

Milyen különösen nagy értték, milyen szélhámosság?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:26:52

@ételizésítő:

Az ügy egyszerű:
- ha nem vagy hívő, mi a fenének neked egyházi esküvő?
- ha meg hívő vagy, önként adományozol úgyis.

Egyébként meg ha egy szegény pár odamegy a paphoz, meg fogja eskteni őket ingyen is. Nyilván ebben az esetben csak maga a szertartás, ünnepi pluszok nélkül. De olyan nincs, hogy egy pap nem végez el egy szentséget, mert valakinek nincs rá pénze.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:28:45

@Ronald:

Ezen az alapon akkor nem tudomány a pszichológia, a közgazdaságtan, a filozófia, a szociológia, s még tucatnyi hasonló.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:29:51

@Ronald:

S minek kellett 2 nem hívőnak esküvő a templomban? Divatból csak? Ha igen, akkor fizessenek csak szépen.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:33:51

@czerka:

"Az egy isten kizárólagosságát vedő szabályok pedig inkább a más népek kirekesztéséhez, konfliktusok kiélezéséhez vezettek."

Hát. nem éppen. Hiszen ha csak 1 istenség van, akkor az mindenkié.

A legkorábbi modelben minden népnek vannak saját istenei, s azok ugyanúgy háborúznak egymással, mint az illető népek.

A zsidók pont az átmenet a 2 állapot között: még saját az istenség, de már csak 1. A kereszténység meg univerzalizálta a zsidó istenképet.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:36:33

@czerka:

"A Jézus sztori meg egy az egyben megvan az egyiptomi mitolígiában, ott Ozirisznek hívják a főszereplőt."

Nézd meg Ozirisz történetét, meg fogsz lepődni, nincs meg benne Jézus egy az egyben.

kngracz 2018.05.16. 06:55:28

@Before: Szerintem egy év támogatás után, úgy, hogy leírtam nyitott vagyok a témára és érdeklődő, nem igazán lehet azt mondani, hogy teljesen elzárkóztam úgy, hogy nem ismersz. Még undorítónak sem találtam, ahogy fogalmazol, csak azt, hogy ez ebben a formában nem hiteles.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2018.05.16. 07:11:55

@kngracz: a leírásod alapján nekem így jött át, bocs, ha túl sokat képzeltem bele. Igen, támogattad, hogy ő maga foglalkozzon ezzel, ami nagyon szép és becsülendő dolog, csak éppen sajnos mivel Te nem mentél utána, így a szakadék egyre csak nőtt...

czerka 2018.05.16. 07:21:53

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: a lényeg, hogy Jézus karakterének elemei megtalálhatóak térben és időben közeli népek mítoszaiban.
Tévedtem, amikor azt írtam, hogy egy az egyben. Inkább fontos pontokon egyeznek.
Nem csak Ozirisszel, hanem egy sor másik mitologiai alakkal, istennel.

en.m.wikipedia.org/wiki/Jesus_in_comparative_mythology

Aston Kanál 2018.05.16. 07:25:23

@csakférfi: tetszik, hogy olyan kijelenteseket teszel rolam, mintha ismernel. Lovesed sincs.

"Ebben a kontexusban Oppenheimer meg Teller Ede ...Einstein felelössé tehetö Hirosimàért Nagaszakiért.
Ne adjuk itt az àrtatlant öregem".

Hulyeseg. Akkor tedd felelosse Newtont a repulogepek lezuhanasaert is.

2018.05.16. 07:30:40

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Nem csúsztatok, a vegetáriánus étterem hasonlatod olyan, mint ha olasz étteremben mexikói kaját kérnél. Más a profil. A cukrász esküvői tortát csinált volna, ugyanolyat mint másnak, csak épp két férfi lagzijára, nem valami spéci homokosoknak való tortát. Mondom, ez olyan, mint ha deklaráltan húspárti bulira rendelnek salátá a vega étteremből, akár a megrendelő legyen egy Húsimádók Klubja nevű egyesület.

kngracz 2018.05.16. 07:32:02

@Before: Akkor féreértettél, mert igyekeztem kihangsúlyozni, hogy engem ez a téma érdekel és nyitott vagyok rá. Kicsit sem vagyok prűd, nem ítélek el semmit, csak ha emberek mások gyengeségét kihasználva nyerészkednek rajtuk, illetve a cikk lényegi részét, hogy bárki nyomtathat magának egy tao mesteri vagy akármilyen oklevelet és taníthatja azt.
Sokat olvastam tao és tantra témában és egyetértek @czerka kommentjével, hogy valódi tao mester valószínűleg, -ha átvitt értelemben is-de megverné azokat, akik ma ilyen ezoterikus, energia, fény, auralátás maszlagba csomagolva adják ezt el.
Ráadásul ezt terjesztik és olvashattuk itt, hogy már a tanfolyamot elvégzett könyvelő is tanítványokat keres.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2018.05.16. 07:36:04

@kngracz: Így azért teljesen más olvasata van a dolognak, köszönöm a kiegészítést.
(Hozzáteszem azért, hogy továbbra is kicsit ellentmondást érzek az egyes bemutatott manuális technikák iránti ellenérzésed és a nyitottságod között. Vagy lehet, hogy csak nekem nem jött át, hogy nem maga a technika, illetve a szeretkezés ilyen formája ellen van kifogásod, hanem esetleg a bemutatás módja miatt láttad ennyire negatívan.)

czerka 2018.05.16. 07:37:09

Az vicces, hogy az egyik előadás címe Mata Hari. Ő ugyanis maga köré egy kitalált sztorit felépítve lett egzotikus táncos és kurvanéni. A keleti kultúrákból átvett külsőségekkel a közönséget nyálcsorgatásra késztető, ezzel pénzt kereső holland/fríz nő volt.
Nem baj, hogy vannak ilyen szexszakkörök, ezek jó szűrőként funkcionálnak és fennakadnak rajtuk azok a lelki nyomorultak, akik a hagyományos vallások hálóján átcsúsznak, de zokszó nélkül benyelik az ezoterikus maszlagot, és akiknek több elcsesznivaló pénzük van, mint eszük.

A blogger örüljön, hogy megszabadult ettől a Lacitól.

czerka 2018.05.16. 07:51:23

@kngracz: a taoizmus is tartalmaz sok nyugati szemmel nézve babonás dolgot, napi gyakorlati a jóslás, pénzért imádkozás, illetve ősi meséket, amik vallássá merevedtek, de ilyen szex/muffmasszázs/érintés az pont nem jellemző. Ha elmész taoista templomba, ott öregasszonyokat és öregembereket látsz, akik babonásak. Ha előadod ezt a tao szexszekta sztorit, akkor hülyének néznek.
Ismétlen, Ázsiában pont úgy elferdítik és pénzszerzésre, üzelti célokra használják a kereszténységet is (Dél-Korea ebben élén jár, ott a kereszténységet a sikeres és gazdag amerikaiak vallásának tartják), mint ahogy nyugaton a buddhizmust, taoizmust, hinduizmust. De elég elmenni Amerikáig, ott is bizniszalapú a keresztény egyházak működése, üzleti sikert préfikálnak és tizedet szednek a hollywoodi mosolyú megachurch lelkészek.
Ilyenek Paula White és Joel Osteen is.
Szex és pénz, ezek mozgatják a világot.

csakférfi 2018.05.16. 07:51:49

@Aston Kanál:
"tetszik, hogy olyan kijelenteseket teszel rolam, mintha ismernel. Lovesed sincs ròlam"

Van. Mivel te is kijelentéseket teszel ròlam.
Te jellemzel engem ....én téged.
Ember vagy.
Írsz...olvasol....hiszel.
Stb.
Amennyiben azt írtad volna ....a vallàsok jòk.....csak az emberek félreértelmezik....akkor màs lenne a "lövésed nincs ròlam".
:)

2018.05.16. 07:55:26

írja már le vki lécci mi az a krokodilozás!

csakférfi 2018.05.16. 07:56:44

@kngracz:
:)
"Elveszteni egy szerettünket"
Nem a "hit" miatt vesztetted el.
Az az ember egy szerepet jàtszott.....amit Te megismertél.
A valòdi "egoja" most érvényesül.
"Valaki akar lenni bàrmi àron"
Még úgy is hogy Téged "dob".
Bolond ember lett csak.
:)

csakférfi 2018.05.16. 08:01:17

@czerka:
"Hagyd el a tanultságod és meg nem bánod. Ígéret és ígérgetés: mi különbség? Jó és rossz: mily különbség! De amitől mindenki retten, azt nem vethetjük félre büntetlen. Ó, zűr! Még minden rendezetlen! Ám az emberek ragyognak folyton, mint ünnepi lakomán, vagy tavasz-érkezéskor a tornyon. Egyedül én vagyok nyugodt, nem állok a fénybe, akár a még világra-nem-hozott. Forgok az áramlásban, nem lel szilárd helyet a lábam; mindenkinek van bőviben, csupán nekem nincs semmi sem: lám, bolond szív jutott nekem! Ó, zűrzavar! A közönséges emberek ragyognak, homályban én vagyok csak; a közönséges emberek mind szemfülesek, közönyös én vagyok csak. Örvénylő tenger ragad magával, sodródom, nincs megállásom. Mindenkinek megvan a dolga, bolondnak, durvának csak én mutatkozom."

Lao Ce. Tao Te King

:)

Aston Kanál 2018.05.16. 08:12:44

@csakférfi: mar megbocsass, de az en eredeti hozzaszolasom nem kifejezetten neked szolt. Igy nem.allhatott szandekomban De nekem ugy tunik, hogy te a tudomanyra haragszol valamiert.

Aston Kanál 2018.05.16. 08:18:17

@csakférfi: Hulye blogmotor. Szoval az erdeti hozzaszolasom nem szolhatott kofejezetten nekesd. Nem.tejettem kijelenteseket rolad. Es nem, nem irom, hogy a vallasok jok, csak az emberek felreertelmezik. Az a helyzet, hogy az altalam hozott peldakban nem a zemberek ertelmezik felre, hanem konkretan az vallasi vezetok hasznaltak/hasznaljak a sajat erdekenek megfeleloen. Hatalmas kulonbseg.
De a teny teny marad, fogalmad sincs rolam. Es ez nyugodtan kijelentheto. Nyilvan az ellenkezoje is igaz, de en nem is allitom magas lorol, hogy en tudom, hogy te duhos vagy xy-ra.

csakférfi 2018.05.16. 08:22:53

@Aston Kanál:
:)
Csak beszélgetünk.....s közben tévedhetünk félreértelmezhetünk....stb.
Akor is egymàsnak "csak emberek" vagyunk.
:)

Mr. Waszabi 2018.05.16. 08:24:51

Egyetlen dolog nem stimmel a történetben: ha annyira jó volt a szex, akkor Laci miért vágyott "többre"? Pláne, hogy egy csomó dellát is fizetett érte. Na, ezzel valami nem smakkol. De ezen a posztolónak éredemes elgondolkodnia. Nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél, ugye.

kngracz 2018.05.16. 08:33:18

@Mr. Waszabi: Nem a többre vágyással volt a gond. Az önmagában egy pozitív dolog.

csakférfi 2018.05.16. 08:35:31

@Mr. Waszabi:
A sex nem minden egy tartòs bennsöséges mély kapcsolatban.

Kb....ha olyan jò a csokolàdé miért kell enni húst?
:)

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 08:55:15

@czerka:

S ezzel mi a gond?

Minden eszmének vannak alapjai. Az emberiség nem Jézussal jött létre. S az emberek alaptulajdonsága az absztrakt elmélkedés, ez különböztte meg minket az állatokkal. Még a legfejlettebb állatok is csak gyakorlati feladatok megoldásán elmélkednek (a csimpánz rájön hogy húzhatja ki a fakéregbe beszorult banánt), míg az emberek elgondolkodnak olyan kérdéseken is, melyeknek nincs kapcsolatuk a gyakorlati élettel.

Szóval az ember a legkorábbi időkben is elgondolkozott azon, miért van világ, hogyan lett, mi a lélek, stb.

A vallások alapja pont ez: az ember kiváncsiága a szellemi szféra iránt. Ahogy a természettudományok alapja ugyanez a kiváncsiság: az embernek nem elég kivenni a fakéregbe szorult banánt, hanem általános elméletet is igyekszik gyártani, majd azt mondja hatás-ellenhatás, stb.

A kereszténység előtti vallások is rájöttek számtalan olyan dologra, amit a kereszténység is állít. S lám, még Jézus életének elemei is felmerültek szükségesként.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 09:04:48

@diszkriminans:

A cukrász esküvői tortát készít, olyan eskövőre, amit ő esküvőnek tart. Egy keresztény számára a homokosok szertartása NEM esküvő.

Ha azt mondták volna neki, adjon egy esküői tortát, megadta volna. De ők kifejezetten homokos esköüvői tortát rendeltek.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2018.05.16. 09:14:34

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Akkor szerinted az ateista cukrász is joggal megtagadhatja a keresztelőre szánt torta készítését?

csakférfi 2018.05.16. 09:23:59

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"Az ember elsősorban abban különbözik az állatoktól, hogy nemcsak felhasználja a természet erőforrásait, hanem a termelés folyamatában a természetet a maga szükségletének megfelelően át is alakítja. A termelés, amely az ember létfeltétele, minden korban társadalmi, így az ember társadalmi lény. Ugyanakkor az ember hasonlít is az állatokhoz. Sokáig nevetségesnek tartották az ember állatvilágból való származását, és még ma is vannak, akik elutasítják ezt.

Az ember biológiai késztetésein túllépve képes befolyást gyakorolni saját érzelemvilágára is. Fejlődésre törekszik, mert tökéletlen, és tökéletlenségét érzi is."
Wiki idézet.

:)

2018.05.16. 09:32:12

Kb. ez olyan, mint ha a laposföld hívők találkozójára nem adna el tortát, kaját, bármit egy vallalkozó, mert nem ért egyet a találkozó céljával, de amúgy laposföld hívőnek eladja ugyanazt, ha otthonra veszi.

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2018.05.16. 09:43:29

@JogosDolgok: Évek óta figyelem őket. Az a rámenős levelek és az egytelen igaz út nekem mindig furcsa volt.
Az meg érdekesebb hogy bárkit kérdeztem itthon róluk akik foglalkoznak tantrával taóval, tudatos szexualitással senki nem tudott róluk semmit. Zártak, ez meg nagyon szektás.

Szomorú ilyet olvasni.

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2018.05.16. 09:49:16

@czerka: Igen, nagyon könnyű a jót átfordítani. Maga a tao nagyon jó, és sok ma is használató dolog található ebben szexualitás fejlesztésére is. Ahogy a tantrában is.

Csak könnyű áthatni egy lilaköddel és vallási mesgzálottsággal üzletelni.

Mert tao Mantak Chia oktatásai is, és remekül használhatóak. Ez tao meste inkább a vicces. Az emberei minden zárt csoportban kampányoltak de ki is lettek rakva mindenhonnan. Ami nekem furcsa, hogy senki nem tud róluk semmit.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 09:49:22

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos:

Ha igazi ateista, nem fogja megtagadni, mert egy igazi ateista nem tulajdonít semmilyen jelentőséget egy vallási szertartásnak. Neki a keresztelő nem más, mint Harry Potter bűvésszé avatása, csak mese.

csakférfi 2018.05.16. 10:12:26

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
"Tudja és érzi hogy tökéletlen"

Ezen sem a vallàs sem a szekta sem a tudomàny nem vàlfoztathat.....ha csak nem.....

Nem borzolom a kedélyeket tovàbb.
Egy kedves lànyt elhagytak......szekta miatt.
A kedves làny meg hezitàl mi önmagàban a rossz.
Sajàt magàban.
Semmi.
:)

furious ewok 2018.05.16. 10:12:33

Sokan írják, hogy mi a gond azzal, hogy felnőtt emberek szektásat játszanak?

Végül is semmi. De.

Azt azért lássuk be, hogy a hírekbe néha bekerülő, agymosós-erőszakolós-billogozós szekták sem úgy kezdték, hogy kiírják a falra: "szexrabszolgát felveszünk".

Minden ilyen disznóság egy folyamat eredménye, aminek mi már sokszor csak a végét látjuk, de nagyjából ugyanúgy kezdődik - pont, ahogy a cikk is leírja.

Ezért jó, ha az ember időben felismeri annak jeleit, hogy őt vagy másokat manipulálni próbálnak. És ez vallástól-ideológiától független dolog: a keresztény vallásnak is van szelíd és egészséges változata, és van olyan keresztény szekta, ami vadállatot csinál az emberből. Ugyanígy van ez a politikai eszmékkel és ideológiákkal is.

A cikk írója tehát jól tette, hogy megvilágította ezt a folyamatot. Legfeljebb ott hibázott, hogy nem b.szta Lacit tarkón az első ilyen szeánsz után, hogy térjen észhez.

csakférfi 2018.05.16. 10:15:03

@Intimitás Gourmet:

"lábujjhegyre ágaskodó nem áll sokáig, a nagy léptekkel rohanó nem megy sokáig, a fénybe-álló nem lesz fényes, a magát-hirdető nem lesz híres, a magát-dicsérő nem lesz dicső, a magát-kínáló nem lesz vezető. Ezek az út-on: rohadék, hulladék, utálkozva elkerülik, az út-on járó rá se lép."

Lao Ce. Tao Te King

Esetleg okulhatnàl belöle.
:)

2018.05.16. 10:39:35

@furious ewok:
Csak ez kb. olyan, mint a kapudrog elmélet, abból hogy gyilkos szekták is így kezdték, nem következik, hogy egy ártalmatlan, szexuális módszert némi ezotérikus blablával hirdető vállalkozás is oda jusson valaha. Mellesleg olvasgattam durva szektákról, és közös volr bennük, hogy az alapítók kezdetektől fogva nem voltak százasok, a csatlakotóknak az első lépésnél lett volna lehetőségük ezt felismerni, csak nem akarták, ők hinni akartak. Azt meg nem tilthatod meg.

2018.05.16. 10:42:46

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Ateista vagyok, és ellenzem, mert meggyőződésem, hogy nem szabadna gyerekekre ráerőszakolni a vallást, felnőtt korukban szabadon kellene dönteniük erről. A keresztelőre megcsinálnám a tortát, mert semmi közöm hozzá, hogy milyen családi eseményre kell nekik, ettől persze az eseményt nem tartom jónak.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 10:53:55

@diszkriminans:

Nem, a probléma a diszítés volt.

Ez amerikai eset, nem magyar. Vedd észre, ott szokás mindenféle szöveget, figurákat tenni egy tortára.

furious ewok 2018.05.16. 14:02:52

@diszkriminans: Nyilván nincs determinálva, hogy egy ilyen "önképzőkör" szadista szektába fordul át, de a kockázat benne van, főleg ezzel az "istennős", "belsőkörös" kiválasztósdival. Jobb ezeket a dolgokat kontroll alá vonni vagy úgy ahogy van felszámolni, aki ezoterikus feltöltődést akar az meg járjon el meditálni vagy templomba vagy ha viszket neki középen akkor menjen swingerezni vagy szexológushoz. Persze hülyék mindig lesznek, de akkor is jobb ezek ellen fellépni.

2018.05.16. 14:21:31

@furious ewok:
Ugye ilyen alapon bármilyen szerveződést lehetne tiltani, korlátozni arra hivatkozva, hogy veszélyes szekta lehet belőle. Az sokkal nagyobb társadalmi kárt okozna, mint hogy behülyítenek pár embert

Miért pont templomba, miért pont meditálni? Ezek meglévő vallások helyei, illetve módszerei, amiknek ugyanúgy lehetnek veszélyes irányzatai, fanatikusai.

Aston Kanál 2018.05.16. 14:40:23

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "S ez miért gond? Ilyen az emberi fejlődés, így alakult ki ez. De hol ebben a hátráltatás?"

Ha ilyet kerdezel, nem ertened a valaszt.

Aston Kanál 2018.05.16. 14:45:08

@ételizésítő: "Ja, és annyi adományt kapnak az államtól, hogy nem hívőként is mindenki fizet nekik fejenként és évente minimum százezer forintot. "

Nagyon igaz, de nem gondolod, hogy ezt a kormannyal kellene megbeszelni? Legutobb, mikor megneztem, nem az egyhaz hozta az adotorvenyeket.
Ugyanakkor az egyhaz nem penzert arulja a megvilagosodast. Oda egy hajlektalan is bemehet misere, ha akar. Tole biztos, hogy nem vonnak le semmifele adot.
süti beállítások módosítása